Ridning & Ponnykalas!

2012-06-07 ♥ 10:21:06 Allmänt
Igår var jag glad, det kändes som om allt föll på plats. Jag brukar alltid longera Ottilia innan jag sitter upp för att göra av med lite energi. Jag longerade henne i ca 45 min, hon var jättefin och jobbade på bra med baken och fick in benen. Hon kändes rund och fin i kroppen, så jag hoppade upp och tänkte skritta av henne. Skrittade/ småtravade i 30 min på långa tyglar, hon brukar alltid slänga med huvudet. Men det gjorde hon inte en enda gång igår! Hon sökte sig neråt med huvudet och gick i låg form, lycka på hög nivå! Hade mössa på henne också, så söt min lilla alv!



Efter ridningen åkte jag och mamma ner till Petra, Madde, Mela & Sören. Dit kom även min lillasyster Tilde och hennes pappa Henrik. Vi firade att Prinsen, deras ponny fyllde hela 30 år! Han har varit med om mycket den ponnyn, och har ägts av Madde i 26 år, så dom kan varandra innantill och utantill kan man väl säga, sann kärlek!

Så fin lille Prinsen, åt morötter tills han nästan sprack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0