Just det, bloggen!

2012-06-12 ♥ 23:08:55 Fritid

Det här med att komma ihåg att blogga ska jag försöka bli bättre på!!
Idag har jag övningskört, och det gick kalas! Vi gick igenom de flesta moment man får göra på uppkörningen, och han såg inga problem med att jag ska ha mitt körkort i Juli! Så kanske är dags att plugga teori nu också, haha!

Snart är det sommarlov, det är efterlängtat.. Snart släpps även hästarna på bete, ska bli så härligt. Ottilia kommer få gå även fast hon är på semester, rädd för att hon kommer se dräktig ut annars ;) sen är de bra om hon får gå, eftersom vi kommit så långt i hennes inridning! Dom är så snälla Petra & Madde så jag får låna deras fina gräsbana. Kanonas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0