Glädje!

2012-06-05 ♥ 19:50:53 Ottilia

Åh är så sjukt glad att jag lagt ner den tid jag gjort på Ottilia, för fan rent ut sagt vilket resultat det har gett!
Idag när vi var ute i skogen klev ett rådjur ut, hon blev totalt jävla livrädd och kastade sig ner på marken. Hon låg på marken, med benen under sig och jag vågade inte röra mig trodde hon fått en hjärtinfarkt eller något. Hela hästen började skaka sen, och jag reste mig upp och gick fram till henne och hela hon blev helt cool när jag började prata med henne. Hon var alltså Max 20 cm från att trilla rätt ner i ett dike på två meter. Vilken tur vi hade, min fina tjej!

Skynda långsamt säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0