Gårdagens ridning.

2012-06-12 ♥ 23:16:12 Ottilia

Igår bestämde jag och mamma oss för att rida ut tillsammans, som vi väntat ut sen helgen! Vet inte när jag och mamma red ihop sist, så det var väldigt kul! Kändes skönt att ha henne med mig, hon är bra på att ge tips, bäst är hon min mamma! Jag började med att longera henne, syntes nästan direkt att hon störde sig på något för hon headshakade något otroligt. Sen skrittade vi ner till Boarp, vilket gick jättebra. Men väl där nere fick hon myror i rumpan och skulle inte stå sill, mycket som hände och mycket att titta på. Vi red hem, då jävlar taggade både Pigge & Ottilia till. Hon småstegrade lite, Men det gick bra, och jag är s u p e r nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0