Bread may feed my body, but my horse feeds my soul.

2012-06-04 ♥ 20:12:06 Ottilia
Kom precis hem ifrån stallet, är så nöjd med dagens pass med Ottilia. Jag longerade henne i korallen en stund, krävde inte så mycket utav henne men blev såå glad när hon bara efter max 3 minuter in i traven började söka sig neråt med huvudet. Var nöjd och glad när hon stannade där under hela passet, fin låg form och hela hon kändes rund och avspänd. Jag och mamma håller på att planera in en uteritt tillsammans framåt helgen, isåfall blir det den första utreritten Ottilia går på tillsammans med en annan häst. Ska bli jättespännande och jag ser så fram emot det, kommer gå så bra!
Kommer lite bilder från dagen i ett separat inlägg :)

Petra Bengtsson på www.pejobe.blogg.se kommer förhoppningsvis hit i veckan och fotar lite, inte alls dumt att ha en duktig privatfotograf ;)


Mamma och hennes häst Pigge Piggelin, visst är dom fina?


Gammal mobilbild på mig och Ottilia. Mys!


Kommentarer
Postat av: Wilma Seger

Sv Åh tack :D.

Måste säga att min ponny är minst lika duktig som mig då ^^.

2012-06-04 @ 23:43:49
URL: http://macintosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0