when comes the sun ?

2012-07-11 ♥ 16:13:58 Allmänt
regnet bara fortsätter att ösa ner som alla andra dagar. snart har halva sommarlovet regnat bort, hur kul är det då?
jag vill kunna ligga ute i solen, bada och allt annat som hör sommaren till. så fort jag tagit mitt körkort åker jag och marcus utomlands, ska bli illgött.
 
idag har jag gjort pannbiffar som familjen precis ätit. så snart blir det väl till att åka ut till stallet och se om hästarna simmat iväg i hagen :) nu när det regnar hittar jag ingen motivation till att hålla på med hästarna, dom blir sura, lika så jag. hatar verkligen regn, hatar svensk sommar.
 
märkte att detta blev ett deppigt inlägg, men så är det :) hoppas ni förstår och håller med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0