yesterday

2012-07-15 ♥ 17:03:19 Ottilia

Igår tog jag in Ottilia i stallet, då jag märkte ett beteende hos henne som jag aldrig sett förut. Blev verkligen chockad, hon brunstar och är bokstavligt talat helt jäkla galen? Hon hade ingen respekt alls för mig, hon gick på mig, reste sig flera gånger (småhoppade) såklart var detta ett beteende som jag inte accepterade, jag blev skit arg. Men efter att hon fick skvätta lite jämte martisse så släppte allt. Nere på ridbanan gick hon som en klocka, hur fin som helst. Sen när jag tog in henne så var det heller ingenting, jätte märkligt. Pratade med Persson om munkpeppar idag, tror Ottilia och Rita ska få sig en dos av det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0