tatuering!

2012-07-16 ♥ 00:14:35 Allmänt
Imorgon ska jag till holken, för att diskutera min nästa tatuering! Längtar som bara den tills den sitter på plats, så här har jag tänkt mig:
 
 
1. Tatueringen ska sitta på underarmen, i stil med den på bilden under. Antingen mitt på, eller på sidan. Om ni tänker er den smala sidan av underarmen, på utsidan.
 
 
2. Typsnittet ska vara nummer 2, och självklart ska det stå Cliff :)
 
 
Har fått många kommentarer och frågor angående tatueringen. Varför just Cliff?, mina andra djur då?, ska du tatuera in alla dina hästars namn?'
 
Svar:
NEJ, det kommer jag inte göra. Missförstå mig inte nu, alla mina djur betyder allt för mig. Men Cliff är speciell, väldigt speciell. Han sätter avtryck, därför ska han bli förevigad på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0